Kızlar bugün bu şikayetle kadın doğuma gittim simir testi aldılar sonra bana dedi ameliat la yakıyoruz bayiltiyoruz yapan varmı nasıl bir işlem ağrılı mi birde bakarken rahim duvarında kalınlaşma var dedi gebelik olabilir ama kanda 0.5 çıktı yani negatif geçen ay adet görmüştüm suanki adetimede 3 gün var. neden olabilir sizce birde ilişkiden sonra nadiren hafif kanamam oluyordu her zman değil ama. ( Yazdığınız şeyleri girip okumak için nereye basmam lazım)