dmrgizem kesinlikle öyle,konusmayi,elestirmeyi,annenin işine karismayi,kiyaslama yapmayi cok seven insanlar var malesef..bize de hep kilosundan kiyaslama yapiyorlardi.🫤gercekten hic sıkmayin canınızı soylenenlere.ilk kizim 6.aydan sonra döndü.bazi bebekler de 7.ayda donebiliyor.yerde vakit gecirdikce kesfedecek kendisi 😍bol bol yerde vakit gecirsin.🥰