dertlikaval Merhaba Oğlum ishal ve kusma var 5 gündür soktora gittik antibiyotik ve ilaç tedavisi uyguluyoruz dolven verdim 3 saat önce düşmüyor ateşi duşta aldırdım bunun dışında ne yapabilirim fikirlerinizi bekliyorum
Sedas00 dertlikaval geçmiş olsun antibiyotik ishal yapmaz mı daha çok bilemedim bizde aynı durumdayız kusma için nane karanfil kaynatıp içirin içine nişasta katın kusmaya iyi geliyor probiyotik kullanın yoğurt yedirin ateş içinde ayaklarına çorap giydirdim gece boyu eklem yerlerine ıslak bez koydum ishali geçiremedim henüz 5.gün yeni toparladı onun için de çinko ve probiyotik takviyesi kullanıyoruz çok geçmiş olsun
Miracinannesi_ dertlikaval kaç aylık bilmiyorum ama 1 yasindan büyükse ben esarba sarılı şekilde duş aldırıp duştan sonrada üzerinde 10dk kadar bekletiyordum zaten bu sürede kurumuş oluyor en hızlı bu şekilde düşüruyordum bir de ayakları soğuksa corap giydir önemli vücut ısısını dengede tutmak geçmiş olsun
Meri-Mel dertlikaval Ayağının altına limon sur ya da direk limonlu corap giydir limonlu corap limon suyuna bsndirip yani,sakin sirke sürme ateşi gizler .ılık kompres uygula eklem yerlerine ısrarla düşmüyor ise acile başvur mutlaka şuan kaç mesela
oglumunannesiyim_- Az önce aynı şikayetle acilden geldik iğne yedik dolven verdim şuan iyi çok şükür ılık kompleks uygulamaya devam edin
dertlikaval oglumunannesiyim_- biz kaç gündür gidiypruz 3 farklı doktora gittik serum takın iğne yapın diye anlamadım ısrarla yapmıyorlar kusması yok geçt ama ishal 5 günü geçti ateşini ne yapsam düşüremiyprjm
dertlikaval Sedas00 biz antibiyotiğe yeni başladık çünkü geçmedi bizde perşembe gününden beri böyleyiz bugün doktora gittim yarın başla dedi ne yapacağımı bilmiyorum bir serum takın iğne yapın dedim 3 tane doktora gittik üçüde bir şey yapmadı
dertlikaval Miracinannesi_ her yer yanıyor ayakları dahil 1 yaşında kulaktan ölçüyorum 38.7 alından vücuttan ölçümce 38 çıkıyor hangisi doğru sizce
Miracinannesi_ dertlikaval kulaktan olan doğru canım kulakla makat atesi aynı oluyor ateş düşürücü ne verdi bilmiyorum ama fitil daha etkili olur
dertlikaval pinkopink aldırdım çok uykusu var gittim bir daha şimdi ılık suyla elini yüzünü ayaklarını kafasını sildim
pinkopink Meri-Mel ilk defa duydum uykusu varsa uyuyabilir çocuk ağlarsa ateşi yükselir der doktorlar
Meri-Mel pinkopink Yok uyusun ağlayacak kadar varsa tabiki ağlayınca daha çok çıkıyor ,fakat eğer oyalanabilir durumda ise hem kontrol açısından hem de uyuduğunda daha fazla çıkacağı için düşene kadar uyutma demek istediğim dediğiniz doğru zorla ayakta tutmaktan bahsetmedim 🥺 @dertlikaval
meeese dertlikaval ayağında corap olsun mutlaka üstü çıplak olsun. Kol altına ve enseye ılık bez koy sıcak olunca tekrar koy. En iyi ateş düşürme yöntemi ılık su ile duş.sacini ıslatma sadece vücudu yeterli boyundan aşağı. Onun dışında calpol ve dolven 4 saat arayla dönüşümlü olarak veriyorduk doktor tavsiyesi ile.