Arkadaşlar bebeğim çok mız mız dış çıkarıyor sanırım 2 3 aydır çığlık atıyor bağırıyor gece 12 oldu uyumadı güzelce duş aldırdım sevdim okşadım yok uyku. Eşimle biseyler atıştırmak için masaya oturduk onu da oturttuk
Çığlık atıyor. Eşimde sesini yükseltti sussun diye yeter bağırma oğlum diye okadar gücüne gitti korktu ve ağladı ki onu öyle görünce bende eşime sesimi yukselttim bağırdım çocuğum iyice korktu kipkirmizi oldu bı anda çok ağladı aldım sevdim emzirdim uyuttum. Normalde asla sesimizi yukseltmiyorduk eşimde çocuk konusunda destekçi hiç kıyamaz, bı anda onun ses tonundan korktu ve ağladı bende eşime napiyosun çocuğu korkuttun diye sesimi yukseltip bağırınca iyice korktu çok üzülüyorum uyudu ama ben uyuyamıyorum sizce yarına unutur mu içinde bı korku kalır mı diye çok kafaya takıyorum şuan da. Uyutmadan önce sevdik sarıldık eşimle ama iç çekti meme de uyudu off okadar üzgünüm ki