Emziriyorum covid pozitif geldi pazartesi günü. Pazardan beri çok kötüyüm. Aslında ilk semptomlarım geçen hafta pazartesi olmuştı ama bir günde geldi geçti sonra tekrar bu pazar kötüleştim akşamına ateşim çıktı sabah test aldılar pozitif geldim. Günde 3 kere parol içiyorum ama asla ateşim düşmüyor geceleri iyice artıyor. Sütümü sağıp kızıma verdiriyorum çok ağlamadıkça yanına gitmiyorum gidince de maskeyle gidiyorum. Geçirenler ne yaptı ben böyle bir ağrı böyle dirençli bir ateş görmedim