nehired Mamajoo Philips avent (2 farklı çeşidi) Wee Bibs Nuk Hiç birini almıyor alıyor 5 dk emiyor bırakıyor çıldıracağım nasıl alıştırcam nolur fikir verin çok uykum var parmağını emmeye çalışıyor yapamayınca sinirleniyor ağlıyor
sumeyyeasellina nehired bebeğin kaç günlük canım benim 2 bebeğimde asla emzik tutmadı ve 1. Ayındaydı sanırım kızım parmağını emdi ama oda geçti şuan yok mesala bazen ne kadar zorlasakta. Tutmuyorlar şümdi kızımda çok istemiştim birsürü emzik aldım ama tutmadı bende artık sonradan bıraktırmayla uğraşcama saldım hiçte bir sorun olmadı
Gul-42 nehired neden illa vermeye calısıyorsunuz emzık onu anlayamadım yani bebekler oyledır hep memede kalmak ıster zaten
Mermaiddd nehired pes etme sakın bende başta çok üzüldüm bebeğim tutmuyor atıyordu ağzından teyzem ağzına koyup yanağını okşuyordu o emziği attıkça böyle yaptı ama bir hafta neredeyse uğraştı.avent birkac marka denedik istemedi markayı sevdi ne yalan söyleyeyim iki bucuk yıl çok rahattım uyuturken ağladığı zaman emzik ilaç gibi kurtarıcımdı ama sonra dr damak yapısı bozulmaya başlamış bıraktırın dedi cok agladı biraktıramadık.kuzimun ağzında enfeksiyon oluştu diş etleri ve ağız içi yara oldu dr emzikten olabilir vermeyin dedi ilaç kullandık o esnada biraktirdik ama çok agladi travma oldu bana kalsa asla biraktirmazdim şimdi bile içim aciyo çok seviyordu emzigi.
nehired sumeyyeasellina 2 aylık canım mahvoldum tutmuyor çok zor oluyor memeye bağımlı hep mememde kalmak istiyor
sumeyyeasellina nehired bende ilk doğduğunda kızıma verdim 2 gün tuttu sonra midesi bulanır gibi atmıştı sonra ara ara denedim ama çok. Çeşit denedim renk renk aldım bide hevesten 😂 ama tutmayınca tutmuyor canım boşver daha zorlama ilerde bıraktırmak için uğraşıcam o meme olayıda daha çok erken zamanla bırakıcak geçicek onlarda bir daha gelmeyecek bu zamanlar boşver tadını çıkarmaya çalış
nehired Gul-42 4 yaşında oğlum var kreşe gidiyor kızım ise gece uyumuyor gündüz uyumuyor dinlenmek dinç olmak istiyorum memede kalmak istediğinden hiç birşey yapamıyorum ne ev temizliği ne yemek nede oğlumla ilgilenrbiliyorum. Onun için istiyorum ….
Gul-42 nehired valla ınanın sırf bu tempoyu kaldıramayacagım ıcın 2. Cocuk yapmadım ınanın yardımcı olabılecek esımde yok benım sızın yanınıza gelebılecek bırısı yok mu peki destek olacak cunku bır bebek ve bır buyuk cocukla zor olur oglunuz tutmuşmuydu emzık peki
nehired Gul-42 hayır hiç bir destekçim yok varlarda yoklar tek başımayım oğlum emzik tutmuştu 😞kızım tutmuyor ısrarla ah o kadar zorki şu analık
nehired Mermaiddd geçmiş olsun öncelikle bide sizin dediğiniz gibi deneyim ne kaybederim umarım tutar 😞
Gul-42 nehired valla uzuldum bılemedım ne dıyecegımı cokkk ıyı anlıyorum szı tek olmak yanlız olmak 😞