minimini1kus Uyku düzenini bugun kacirdim .Hastaneye goturmustum donmemiz de gec oldu.Yolda uyukladi biraz ama evdeki gibi derin bi uyku cekemedi acaba bundaj dolayi mi agliyor yoksa ataktan dolayi mi boyle anlayamadim yardimci olur musunuz 15inde 2 aylik olacak
Duru44 minimini1kus Genelikle Bizimde öyle oluyor 3 aylığız evde olduğu gün zorla uyandırırız dışarı çıkıp eve gelince yatmıyor sabaha kadar yada uykuda ağlıyormuş gibi sesler çıkarıyor