Kaktus bende doğum yapmadan önce serum yemeden kendime gelemezdim yataktan kalkmazdım.. hep derlerdi çocuk doğur geçer diye ama inanmazdım annem 3 tane doğurdu gene aynı şancı çekiyor bende aynı olurum derdim. Ama doğumdan sonra agrım yok denilcek kadar az 💃💃💃