Kubragulluk Bir yaşında kızım kafasını yerde bulduğu yastığa ya da halıya yatıyor internetten biraz bakındım hiç hoş şeyler yazmıyor kızlar normal mi ben mi abartıyorum
leylmom Kubragulluk nette baş ağrısı için tümör yazabiliyo canım. Benim kızım da 10 gün sonra 1 yaşına giricek 2 gündür kapı önünde halıda uyuyup kalıyo. E sıcak orda rahat ediyor demekki. Bunda endişelenecek ne varmış
oioi Benim kızımda yatıyor yastık bulunca bir sorun olduğunu sanmıyorum . Arada kafasını koyup kaldırıyor seviyor bunu yastıkla boğuşuyor . Sızı rahatsız eden şey ne tam olarak .
Kubragulluk leylmom sıcaktan yatacağını zannetmiyorum ev serin oluyor ama bu aralar çok sık tekrarlayınca insanın içine şüphe düşüyor
oioi Kubragulluk sanmıyorum ya belki de dinlenmek için koyuyorlar ya da merak bilemiyorum . Ama lütfen kendinize bunu dert edinmeyin. Bu zamanının annelerinin yeterince derdi var bence. Çocuklarımızın her hareketinden şüphe eder olduk . Bu da bizi aşırı kaygılı ve mutsuz ediyor . Rahat olun akışa bırakın.
leylmom Kubragulluk bişey yok bunda canıım dert edinme. Hoşuna gidiyo orda yatmak. Altına bişey seriyorum yine gidip boşluğa yatıyo