Kızle oglum 10 aylık oldu hep kucakta olan bi bebek yerde durdugu pek yoktur yatırırınca aglıyor diye hep kucakta ama emeklemiyor bile yere koyuyorum yüz üstü yatıyor hiç birşey yapmıyor yürüteçle gidiyor desteksiz oturuyor ama bazende düşüyor arkaya bazen korkuluyor bu durum beni nasıl emeklemeye alıştırabilşrim emeklemenin gelişim basamagı olmadığını biliyorum ama böyle tembel hareketsiz olması düşündürüyor