Esen3535 biz balayına 22 eylülde gittik, evliliğimizin ilk yılında da yine 16 Eylül gibi gittik. İki tatilimizde Alanya da idi. Yani ekstra birşeye hiç gerek yok gayet mayo bikini, akşamları da etek şort elbise takılınıyor serinlik olmuyor. Kendiniz için olmasa da çocuk için ince uzun kıyafetler bir hırka bulundurabilirsiniz yanınızda gerek olmaz ama olursa da en azından pişman olmazsınız yanınıza almadığınıza. Ben tedbirli olmayı severim bu tarz konularda ☺️