Bebeğim 3 ay 24 günlük akşam olduğu zaman durmadan ağlamaya başlıyor ne yapsam susmuyor uyumak istiyor gibi ama uyumuyor uyumasa ağlamadan durmuyor sadece istediği memede kalmak emmiyor da emzik niyetine tutuyor beni bunu yaşayan var mı aranızda ve çözümü nasıl buldunuz