2 ay 15 günlük olduk ikiz bebekler iki haftadır günde 5-6 kere kaka yapıyor önceki aya göre çok az kilo da almışlar . İkisi de çok kaka yapıyor iki hafta öncesi antibiyotik tedavisi aldılar ishal oldular . Çok kustukları için mamalarını değiştirdim sma dan Aptamil e geçtik mama dam olabilir mi çok kaka yapmaları başına gelen var mı