agull 10 aylık erkek bebeğim var.mama olarak hangi marka öneriyorsunuz….evolvia kullaniyorduk artik bulamiyoruz hicbir yerde
Nagihan04072024 Bizde holle bio keçi maması gaz yapmıyor sanırım siz söyleyince farkettiğim onu içince karnı çok şişiyor
suheyla92 agull ben trendyoldan aldim gecen evolvia 1000 gr 670₺. Hep hipp organic combiotic kullandim bu zamana kadar ama besleyicilik ve degerler acisindan en zengininin evolvia olduğunu öğrendim deneyecegim inşallah bebegim reddetmez
agull suheyla92 bizde doktorun önerisiyle hipp organic combiotic başladık evolvia bulamayinca elimizde mama az kalmisti trendyolu bekleyemedik bakalım inşallah sever iyi gelir