Benim oğlum da 6 diş çıkardı 10,5 aylık geceleri çok sık uyanıyor. Klimada yatmamıza rağmen. Kulaklarını ovuyor uykusunda. Diş diye düşünüyorum. Bazen ağrı kesici veriyorum etki ediyor daha iyi uyuyor. Ama son 1 aydır uykular berbat. Beni emzik gibi kullanıyor. Ocak ayında işe başlayacam çok tedirginim