altinayicikinannesi pozitifanne06 tabi ki iyi persentil tablosuna göre yaşıtlarının %50sinden kilolu hatta. Etraftakiler yüzünden olmuş sanırım
pozitifanne06 altinayicikinannesi bence de çevre ve hep herkes tombik bebek istiyo benim kızım 1 yasina girecek hala o civarda ama gayet normal geliyo bana
Aysunsahra eso11 2 buçuk yaşında kızım 1 yaşından beri 1 kilo aldı. O kadar yedirdim içirdim doktor doktor gezdirdim.yok gram almıyor ama sabahları 1 buçuk yumurta yiyor.yemeği meyvesi hepsini yiyor. Bıraktım bende artık.arkadaşlarının yanında küçücük kalıyor .önceden çok takıntı yapıp çocuğunda canını sıkıyordum ama geçici diye bıraktım.
Defne0909 36 aylik kizim 11,5 kilo minyon bir bebek.Yasitlarindan boy ve kilo olarak hep geride.Bende zaman zaman takiyorum ama takmak bisey ifade etmiyor yapisi boyle belli ki bosa kurek cekmis oluyoruz aslinda.Onemli olan saglikli olmaları 😇
mevaninannesi23- gap bence etrafa kulaklarınızı tıkayın bebeğim 20 aylık 9-10 kilo arası. Hareketli bir bebek bunu başkalarına inandırmak yerine kendiniz neyin ne olduğunu bilin. İçiniz rahatsa gerisi önemli değil bence ☺️
esengulyldrm Kızım 1 yaşında 9.300 kilo 73.5 cm boy, doğum değerlerine göre iyi dedi doktor biraz boyu kısa sadece o da toparlar inşallah yani arada 2 ay var tabi doğum verileri de önemli ama gayet iyi değil mi değerlerniz maşallah