uykusuzanne__ Evet arkadaşlar 3.4 gündür bu sorunlar yaşıyorum pazar günü yolcuyum birde nasıl geçecek bu hastalık 😷 çok kötüyüm sürekli kusuyorum hiç bir şey yemiyorum baş ağrısı da öldürüyor resmen
nayirnolamaz06 uykusuzanne__ kanınıza baktırın değerleriniz düşüktür yada enfeksiyon vardır geçmiş olsun
-_-hUysUzvetatlikadin uykusuzanne__ enfeksiyon olabilir veya bilmem ne salgını varmış kusma çok oluyormuş mide bulantısı falan bi doktora gidin bence
dondurmalisuflem uykusuzanne__ yani bu kadar kusma vs varsa bakarlar salgında var salgına yakalanmış olabilirsiniz
uykusuzanne__ dondurmalisuflem ben yurt dışındayım burda gitsem de sabaha kadar bekletirler 2 tane çocuğum var bekliyemem hemde kolay kolay bakmıyolar dedim gibi