akdemrfdn Tuttuğunuzda duruyorsa problem yok. Ben doktoruma sordum, tutunca cidden geçiyordu. 4 aylık olduk, tamamen bitti.
canankuzy yldrm12 merhabalar nasıl geçti acaba bizde de saniyelik titreme oliyor nörolojiye gitti EKG çekilecek mr çekilecek bunu icin
hilal_dere canankuzy merhaba nöroloji ekg ve mr dan sonra ne oldu ? Sonuç nasıl oldu? Biz de de aynı durum var.
yldrm12 geçti. Gelişimsel bir şey sanırım bizimki bi ara oldu geçti ciddi boyutta bir şey olmadı. Umarım sizin sonuçlarınızda temiz gelir 🙏
canankuzy hilal_dere mr gidemedik EKG için de randevu Eylül verildi sizin nasıl titreme var kac aylık
hilal_dere canankuzy bizimki daha 19 günlük titremesi çene titremesi vs var henüz nöroloji doktoru görmedi ama çocuk hastalıkları doktoru korkmayın jitteri olabilir gecer dedi biraz saha zaman geçsin devam ederse nöroloji ye gidelim dedik
canankuzy hilal_dere daha çok küçük bir süre daha takip edin Egerki devam ederse götürün umarım devam etmez
canankuzy hilal_dere bebeğim ilk başlarda çok titriyordu şuan da duruldu yapmıyor Allah’a şükür ama zaten randevumuz var ozman kadar devam etmezse götürmem