Kızlar 2,5 yaşında kızım var şimdiye kadar hep kitap okuyordum sayıları 10a kadar öğrettim neyse geçen gün 2 yaş için etkinlik seti almıştım o kitapları bilirsiniz
Neyse kızım içinden çok nadir bazılarını bilebiliyor yani renkleri sadece isimlerini söylüyor tam kavrayamadı, sayılar da sadece 10a kadar ezberlemiş yoksa hangi sayı hangisi bilmiyor . Gösterdiğim çoğu sayfayı yapamadı zaten ilk aldığımda da bu 2 yaş için değil sanki saha büyükler için diye düşünmüştüm
Birde uzun süre bir şeye odaklanıp bir etkinlik yapamıyoruz hemen sıkılıyor başka şey yapmak istiyor mesela kitapla 2 sayfa sonra dikkati dağılıyor
Ne biliyim bu yaş için bunlar normal şeyler mi acaba doktoruna sormalı mıyım :/
Eşimde arkadaşımın kızı çok iyi konuşuyor kendini çok iyi ifade ediyor çoğu şeyi yapabiliyor falan dedi hemen hemen aynı yaştalar moralim bozuldu biraz :(