defiy Hndsmom kanz witme2 ellele aşırı sağlam aylarca içine girdim kızımı emzirerek uyuttumm kanz marka herhangi birini albilirsiniz ayruca tatillerde ee tanımda götürdüm hep çok memmunum
Zinnetnur Hndsmom doğduğundan beri kanz kullanıyorum içinde yatak yoktu onu ayrı aldım memnunum ancak bizimki ayaklandıktan sonra tutunup beşiği sallaya sallaya sanırım oynattı bir şeyleri yerinden gıcır gıcır ses çıkarıyor bazen
asell13 Hndsmom elele baby almayı düşünüyorum küçük beşikle idare ettik ama artık sığmıyor kullanan herkes memnun ama brnde almışken biraz büyük istiyorum o kadar büyükmü bilemiyorum
Hndsmom defiy kanz almayı düşünüyorum ama diğerlerini bilmiyorum hiç sizce dediklerinizden hangisi peki
Zinnetnur Hndsmom sleepside plus olan yatağı trendyoldan aldım ölçülerini belirterek istersen satıcıyı da paylaşabilirim
dorinde Hndsmom elele madre aldım ben çok memnunum . içinde gelen yatak çok ince ama ben yeterli buldum kullanıyorum.
mommy15 @Hndsmom elele madre kullanıyorum, memnunum. Tavsiye ederim. İçerisine ek bir yatak aldım o şekilde kullanıyorum
AegeansMom bebegiminbesigicamdan çok gıcırdıyor, kalitesiz. Anne yanı olabilen sürgüsü cok kısa sürede bozuldu vs vs. AlacAksınız iyisini tercih edin