Kızlar sağlık ocağında iki aylık oğlum verem aşılı oldu toplam üç iğne vurdular. Koldan bıtane. İki bacağına da birer tane. Karma aşıymış. Ben sankı ılk oğlunda bu şekilde hatırlamıyorum. Sizinde öyle mı oldu? Birde doktor fitil verdi 38 olursa kullan dedi. Ve 38 oldu kullandım yarım fıtıl. Kaç saatte bır fıtıl verıyım? Malum gece ateslenırse yıne vermem gerekecek. Yardımcı olur musunuz??