Kızlar merhaba, bebeğim 15 günlük sürekli meme emmek istiyor emmeden uyumuyor ama çok fazla kusması var emdikten sonra kusuyor sanırım fazla geliyor o kustukça ben çok üzülüyorum bir yerlerde yanlış yapıyorum ama çözemiyorum doktorlar yenidoğan döneminde her istediğinde emzirin diyor ama emzirince de fazla mı geliyor anlamadım çok çaresizim reflü kaynaklı mı yoksa normal mi böyle kusması bilmiyorum aranızda aynı durumu yaşayan var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim