Busramustim Kızlar bebeğimin tiroid bezli fazla çalışıyormuş çocuk endokrinolojisu ne gitmem gerekiyor önerebileceğiniz doktor var mı
ebrudefne06 Busramustim gulhane Onur Akina gidiyorz ama sürekli asistanlar değişiyor ama takipleri iyi yapiyolar.
iki_prensesannesi Busramustim şehir hastanesinin doktorları çok iyi ama yorumlarına falan bakın isterseniz
sedefyldrm0106 Busramustim ben oğlumu 2 senedir o doktora götürüyorum orda takipliyiz gayet ilgili bi doktor ben çok memnunum tavsiye ederim yani