Asla hasta bile olmaya hakkım olmadığını anladım…
Bi salgına yakalandık ailecek hepimiz yatıyoruz ishal kusma .. herkes halsiz yatıp uyumak istiyor… Ve uyuyorda 😐 ben hariç… O kadar halsizim ki dizlerim titriyor ayakta dururken ama eşim ve 2 evladım hastayken bunu yapamadım evet çok hastayım ama ayakta olmam lazım onların kıyafetleri için içecekleri bi kaşık çorba için vitamin almaları için birşeyler denemek için ilaçlarını bile saati saatine içmeleri için benim dimdik ayakta olmam lazım… Fedakar olmayı anladım aslında dibine kadar hemde canları sağolsun 🫶🏻