Bugün maalesef covid testinin pozitif olduğunu gördük bebeğimde . 1 hafta önce ateş sürmüştü 1 gün o sıra doktor tedaviye başlamıştı antibiyotik bugün özelde bi doktora götürdüm genizdeki hırıltı geçmediği için başka bi durum yoktı keyfi filan yerindeydi ciğerleri dinleyince test yapma gereği duydu pozitif çıktı .
Azro antibiyotik
Ronkotol ve cortair hava verdi bunlar ilerisi için bi sıkıntı yaratırmı ? Kullanmaya başladım ama tedirginimde daha küçük bu kadar ilaç tedavisi korkutuyor
Sürekli burun temizliği yapıyorum bu arada