rozeriin ikisininde kullanım alanı farklı.Kizim 1 yaş civarındayken arabamız vardı zaten her yere arabayla gittiğimiz için çok soğuk yağmur çamurdada dışarı çıkmadığımiz için astronot montu hiç kullanamadı.Bi de park gibi yerlerde yeni yürümeye başlayan çocukları çok kısıtlayıcı kalınlıkta.Ama derseniz biz kış tatiline gidiyoruz o zaman okey.