1,5 yaşındaki oğlum sürekli bizi ve etrafı ısırıp gülüyor ve sürekli bize vuruyor durup dururken bununla eğleniyor kaç kere yapmaması gerektiğini söyledik yeri geldi bağırdık kızdık küstük ama anlamıyor ya sebebi ne olabilir ya da başka yaşayan var mı bu durumu lütfen tecrübelerinizi paylaşın çıldırmak üzereyim artık ya pedagoga götürmeyi bile düşünüyorum artık