fatmaarasbebek Kızlar ne zaman ek gıdaya başladınız bebeğim 5 aylık olucak , birşeyler yediğimde , elimi tutup emmek istiyor başlamak istiyorum , bana ek gidaya gecicegim için tarifler verin🙏🏻❤️
fatmaarasbebek haticerva06 😅😅 şimdiden tarif alayım tadımı yapıyorum meyveyle falan 5 buçuk olsun ek gıdaya gecicem🤭 varsa bir tarifiniz yazarsanız mutlu olurum😁
heygorl 3 gün kuralı ve tadım olaylarını bir araştırın. 6 aydan önce de başlanmaz bağırsak gelişimi tamamlanmadığı için ama doktorunuz onay verdiyse bilemem
heygorl fatmaarasbebek önce sebze sonra meyve sonra yoğurt tadımı. Tarif olarak burada bebek takibi kısmında tarifler dünyası var oradan faydalanabilirsiniz. Ama en büyük önerim karışım(sebze çorbalarını kastetmiyorum yok avokado içine bebek bisküvisi pekmez cart curt ) böyle karışımlar yapmamanız, her şeyi ayrı ayrı vermeniz ki damak tadı oluşsun. Zorlamamanız ek gıdanın adı üstünde ek gıda olduğunu unutmamanız olur.