Arkadaşlar saçmalamayın küçücük bebegimi kalkıpta yürütmeye çalışmıyorum sadece dik tuttuğumuzda kucağımızda ayağının yamuk olduğunu gördüm ve ilk anne olduğum için haliyle stres oldum ve doktora sormadan buraya yazdım sormamalıydım bence burası çok bir kişiyle dolu