K2C2 o zaman enfeksiyona bagli lenf bezi sismistir.merak etmeyin.duzelir.benim ilk kizimin lenf bezleri sismisti.sonra bir kac gun sonra kabakulak oldu zannettim.kulaginin alti komple yanagi sismisti.ebv virusu ,opucuk hastaligi kapmis.ama vucudunda da dokuntuler vardi.o hastalik lenf bezlerinde sisme yapiyormus.ama ates ile beraber.ve baya farkedilir buyuk bir sisme.sizin enfeksiyona baglidir.cok geçmiş olsun 🥰🙏