Kızlar elbise giydiginizde nasıl hareket ediyorsunuz ya altıma tayt giyiyorum ama en ufak rüzgarda elbise kalkıyor tutsam bile dize kadar kalkıyor zaten çocuklar da var zor oluyor tutmam ama özledim ya elbis giymeyi🥲🥲
Sizler elbiseyi nasıl giyiyorsunuz askolar ❤️