Bende 4. Ayda yani dün oldum ve bugün 3 kere şortumu değiştirmek zorunda kaldım annem normal değil acile git diyor ama bu da bana abartı geliyor açıkçası.. Depent in kilot pedini tsktım rahat ettim ama neden böyle olduğunu bilmiyorum açıkcası. Benim de sizin gibi hamile kalmadan önce bu kadar gelmiyordu..