aslananne27 anlıyorum canım benim oğlum da çok hareketli ve daha bu yaşında böyle şeyler yapıyor kim bilir sizinkinin yaşına gelince neler yapar ama ben diyorum ki hani bunu birine anlatsan ne anlatmasan ne sonuçta çocuktur ve elbet yaramazlık yapacak. Ben sanmıyorum ki herkesin çocuğu akıllı uslu duruyor mutlaka yaramazlıkları vardır.
Çocuğu hiç olmayanları veya çocuğu olupta bir engeli olanları düşünün,çocuğunuzun bu yaramazlıklarına şükrediceksiniz.