asrinhatasi yaa sanırım benim kurumum çok pahalı 🤣🤣 buradaki ücretleri görünce şaşırıyorum. 9.aydan beri gidiyor. 3 aylığına 12 derse yani 15000 küsür ödemiştim. Hatta 16 bin falan. 1300 küsür yapıyor ders başı. Şuanki fiyatı da indirimli 22 bin küsür o da 1800 1900 yapıyor ders başı. Haftada 1 gidiyor oğlum Gymboree kurumuna.
Bir kaç yer araştırdım ama haftada 1 yine 3 aylık 7 bin dedi.
Bir tanesi de 2 aylık 7 bin dedi ama tam İngilizce. Haftada 1 hepsinin dersi. Sanırım Gymboree ile devam etmem daha. Bilmiyorum 🤣