Ankara ilinde yaşıyorum. Doğum iznim bitti şuan yıllık izinlerimi kullanıyorum. Çocuğum daha 3 aylık maalesef ekonomik durumlar ortada olduğu için bir süre rapor almak istiyorum. Çocuğumu emanet edecek ne bir annem ne de kaynanam var . Ankara da rapor alabileceğim bir yer var mı? Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.