OmerAda Oğlumun kolundaki aşı yeri dün gece sanırım kanamış sabah üst değiltirirken farkettim doktora götürücem ama acil var bu saatten sonra doktor bakmıyomuş acile gitmem gerekir mi
Yagmurkar OmerAda daha bugün verem aşısı olduk.. hemşire bazı bebeklerde bir yaşına kadar kabuk bağlayıp dökülebilir kanayabilir korkma sakın diye uyarıda bulundu..kimi bebeklerdede hiç birşey olmaz dedi.. sizinki normal yani endişelenmeyin
OmerAda Gozde20 ilk aylarda olurmuş ama 4ay sonra bilmiyorum ki sağlık ocağında ki hemşire bi doktora gösterin dedi😕