Pastörize sütten mi yoksa açık süt alıp kaynattıktqn sonra mı yoğurdu mayalayıp bebeğinize ek gıda olarak başladınız acaba açıkcası ben bildiğim yerden temiz açık süt alıp kaynatıp yapıyordum ama bir kitapta okudum pastörize sütten yapılması gerektiği yazıyordu yoksa asitten vs den dolayı böbreklerinde zarar göreceği bilgisini okudum deneyimli anneler cevap verebilir misiniz acaba bunaradq 6.5 aylık ikizlerim