Merhaba kızlar sizlere bir konu konuşacağım kızım şu an 4 aylık olmak üzere iki gün sonra
Ya sanırım diş çıkarıyoruz çünkü iki gündür ateşi vardı böyle seni çok sıcaktı ama ateş değil ateş gibi değildi bugün de aşı olduk ateşim yükseldi sonra ben ağzına kontrol ettiğimde iki tarafın ağzının alt tarafı şişmişti kenar böyle sanki az işleri gibi geldi bana acaba adam yanıldım mı bilemedim acaba diş çıkarıyor mu dün kabarmış da baloncuk olmaya gelmiş böyle
Başına böyle erken diş çıkaran var mı acaba normal bence hani biraz endişelendim bu kadar erken çıkarmasına hani hani oğlum daha geç çıkarmıştı bayağı kızı çok erken çıkarınca biraz değişik oldum hem yorumlarınızı bekliyorum hem fikirlerinizi kızlar