Oğluma gaz damlası olarak zinco veriyorduk dr u iki aylık olunca değiştirip bubbles şurup önerdi günde 3 kere bir tatlı kaşığı. Bizde çok işe yaradı gündüz hiç uyumayan bir bebek ve gazı çoktu bu şurupla en azından gündüz iki kere birer saat de olsa uyutabiliyorum gazını da güzel çıkarıyor bir aydır kullanıyoruz. Tavsiye ederim.Kullanan var mı ?