neanladinyurdagull prensesinannesi41 Suan 9 buçuk aylık çok rahat kullanıyoruz.6-7 aylıktı başladık kullanmaya.Bebeğim erkenden oturdu emekledi keza şuan yürüyor hatta bazen koşuyor bile.Bu yüzden rahat kullanıyoruz
defnevedoruk prensesinannesi41 5. ayında kullanmaya basladık 18 aylık hala kullanıyoruz çok çok memnunum tam şekilde yatıyor