aryabebek473_ Bebeğim 11 günlük oda sıcaklığını kac olmali arkadaşlar eşim 20 21 derece diyorda bence o kadar düşük olmamalı şuan odanın dercesi 27 hem onların yag dokusu bile yok hemen hasta olurlar
aaslanbeyy Doktor bize 22-24 derece Nem oranı 45-55 olmalı demişti. Yenidoğan takımı giydirip kundak yapıyorduk klima kullanıyoruz.
aryabebek473_ aaslanbeyy bnde öyle yenidogan takimi giydirip kundak yapiyorum ama 25 derecede tutuyorum odayı bere ve eldiven takmiyorum ben