Bebeğim 2 aylık hiç fizyolojik serum ve burın aspiratörünü kullanmadım tıkanık olmadığını düşünüyorum ama acaba ben mi anlamadım diye size sormak istiyorum görünürde mukus yok olsa da temizliyorum onun dışında horlama yok ağzı kapalı uyuyor siz burnu tıkalı olduğunu başka nasıl anlıyorsunuz tıkalı olsada olmasada temizleme yapıyormusunuz