biimiyomyardimet kkbractnts gen5detect kullanıyorum bende, çok memnumun. Merak ettiğiniz nedir cevaplamaya çalışayım
kkbractnts biimiyomyardimet v 15 apsolute yada v 15 total clean var ıkısı arasında kaldım farkı nedir bilmiyrm
heygorl Dik süpürge almanızı öneririm evet kablolular da canavar gibi ama kablolu bence işkence. Dik süpürgede de bütün modeller çok iyi ben yıllardır v8 kullanıyorum düzenli bakımını filtre değişimini yaptıktan sonra canavar gibi temizliyor 🥰
sevilcn V10 absolute kullanıyorum ben alalı oldu biraz çok memnunum müşteri hizmetleri filan da çok iyi
Pikapikapikacuuu kkbractnts Ben V 12 kullanıyorum .Çok memnunum.Özellikle V 12 istedim çünkü sürekli düğmeye basmak zorunda değilsin ve V 15 e göre daha hafif.Eksi olarak V 15 e göre haznesi daha küçük ama bana yetiyor.Tüm evi 3 kere boşaltarak süpürüyorum.İyiki almışım diyorum .