kelebegiminannesiyim tuba2323 bu zamana kadar doktorumuz 1 yaş dedi çocuk 1 yaşına girdi 2 yaşında ver demeye başladı 😀
Kuzey_Melis_Momm tuba2323 2 yaşına kadar bineron maması olarak devam sütü kullandım . . Şuan 2,5 yaşında 5 aydır çocuk devam sütü kullanıyorum doktor normal sütten daha iyi dedi
heygorl Vermedim vermeyi düşünmüyorum. Geniz eti problemi yeme problemleri kansızlık iştahsızlık yaptığını söylüyor doktorlar
livanurvealpinannesi61 Kuzey_Melis_Momm siz bilirsiniz içinde çok fazla şeker. Şeker 3 yaşa kadar.mümkün olduğunca şekerden uzak tutmak gerek. Onun dışında bir çok katkı koruyucu var içinde. Oda zararlı yani siz bilirsiniz
tontonanne tuba2323 hayvan setlerinin bebeğe hiç yarari yok aksine zararlı doktorlar 2 yaş diyor ama hiç icmesede eksik kalacsgi bi durum yok
Kuzey_Melis_Momm livanurvealpinannesi61 Kemik gelişimini destekler dediği için alıyorum bende aslında ama bi araştıracağım ben bilmiyorum verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim