İlk Hipp combiotic kullandım(hipp organik içeriğindeki nişastadan dolayı önerilmiyor zaten)bebeğimde aşırı gaz yaptı. Sonra bikaç tane daha mama denedim ama hepsi gaz yaptı bebeğime. En son sma comfort bizim kurtarıcımız oldu resmen. Anne sütü içmiş gibi rahat gazını çıkarıyor artık. Ben genelde e bebekten alıyorum. Bikaç kere de eczaneden almıştım. Ama hiç bulamadığım olmadı
-