Kızlar selam. Daha onxede postlarım var . Yardımınız lazım😟 bebeğim 15 ay 20günlük. Şuana kadar hersey 3güm kuralı ile kendisine verdim ve cok sukur alerjik bi bebek olmadı hic. Bir sinek ısırıgı sanmamjzla başladı mevzu yayıldı yüzüne kızardı cogaldı azaldı vs. Egzama dedi Dr. Alerji yapmış birseyler dedi ama ne😑 herşeyi düzenli veriyordum hic fazlaya kacmadan oyleki alerjik besinlerin cogunu bile hala vermemişimdir. Sabah yüzünü cok kaasıyıp kızartınca Boyle olmayacak dedim goturdum cildiye doktoruna. Bana bi liste verdi. Besinmi yoksa cilt kuruluğu mu yünmü akarmı anlamak icin bu listeye uyalım dedi. Bi krem bide damla verdi😟 listede benim zaten yedirmediğim seyler var salam tursu karides bilmem ne. Dedim ben ztn bunları yedirmem bebege. Ozaman ekleme yaptı portakal muz ananas peynir domates yumurta kefir yok bisüre bakalım. Ben bu cocuga ne yediricem kahvaltıda herseyi pamuk olacak yün yok ıslak mendil yok yumusatıcı kullanma sampuan özel olacak vücut sampuanıda vs. Bana bi akıl verin nasıl beslenmeli bebek. Krem ve damla kullanmalımıyım. Alerji doktoru icin henüz kucuk dedi biz tedaviye baslayıp bi bulalım olmazsa yonlendiririz dedi. Direk alerji doktoruna mı gotursem napsam cok canım sıkıldı. Bu kadar ay hicbiseu yoktu