cheerfulmother Kafayı yycem yaa. Diş desen görünürde diş yok. Uyku yok. Ayağımdan bıraktığım an uyanıyor. Napacgm ben. Kızımda yeni kreşe başladı oda ayrı havalarda of.
senbanabaksanaa cheerfulmother ay bizde öyleyiz 7 ay 9 günlük bağırarak krizlere girerek ağlıyor ve gece saat başı uyanıyor aynı şekilde çığlık kıyamet duyan dövüyorum sanacak öyle yoruldum ki geçer diye kendimi avutuyorum ama bir türlü geçmek bilmiyor..
neslihanada senbanabaksanaa aynı 7 ay 5 günlük gece 15 dkda bir uyandı saat gece5e kadar böle yaptı gündüzde hemen kalkmaya başladı görünirde atak dönemi değiliz ben anlamadım noldu kafayı yicem artık gece uykuları güzeldi 3 kere uyanırdı emip yatardı
senbanabaksanaa neslihanada bende acaba atak mı diye internetten baktım bu ay da atak yok yazıyor ilk bebeğim öyle bir tecrübemde yok ne yapacağımı şaşırdım ama genel durum hep aynı gibi gözüküyor. İnşallah bu durum geçicidir çünkü aşırı yoruldum zaten benim bebeğim 4. ay dan beri uykularında ağlıyordu ama son sıralar iyice çığrından çıktı gözleri kapalı krizlere giriyor zor sakinleştiriyorum uykusuzluk bir yandan yorgunluk diğer yandan sinir küpü gibi geziyorum evin içinde
cennet3534 neslihanada 7 ay 9 günlüğüz 12 dedim mi uyurdu 2 saatte bi kalkıp emzirip uyuturdum 11 kadar yatardı şimdi uyumaya zorlanıyor
mihri11 Benimde kızımda aynı durumda 7 ay 11 günlük, normalde 8de uyur dün 11de uyudu uykusu var ama tam dalamadı kalkıp durdu nolacak böyle bilmiyorum 🥲
Minnakordek Diş olabilir gaz olabilir dönemsel olabilir bebekleri anlamak çok zor kölesi olacaksin sorgusuz