Hediyeslla Kızlar çok acil bilen varmi dişim çok kötü kac hastaneye gittim dişin kökleri yamuk olduğu için kimse müdahale etmiyor çapaya gitmen gerekiyor diyor ama randevu nasıl alınıyor