minikmucizemaak kadert53 Kıyafetiniz marka olabilir gerçekten fiyatı pahalı olabilir ama sizde anlamış olmalısınız ki kaç post açtınız bu takım içim, bu fiyata alabilen yok. İsterseniz fiyat düşürüp deneyin, en azından satışmıl olur.
dondurmalisuflem neanladinyurdagull insanlıkla bişey dedim hemen terslemiş hanımefendi. Hiç hoş değil gerçekten. Öyle cevaba böyle cevap napalım..
minikbirkalp230_ 700 tl ye gider daha güzelini sıfır alırım 2. El için günlük bir giyime çok yüksek bir fiyat değil mi 🤭