Bebiş için kovada ılık suya oturtmayı deneyebilirsiniz çok iyi geliyordu benim oğluma. Bir de clinikid diye bi roll on var karnına ve ayaklarına sürünce çok rahatlatıyordu içinde rezene falan var bitkisel zaten bizim çok şükür o günlerimiz geçti bende kuzenime verdim bebişi 1 haftadır kaka yapmıyordu sürünce 10 dakika içinde sırtına kadar doldurdu bezini denemenizi öneririm